Vi er glade for at høre, at du har savnet os!
Genåbningen af din konto afhænger af, hvornår og hvorfor du lukkede din konto:
Hvis din konto blev lukket for en bestemt periode via selv-eksklusion, er det ikke muligt at genaktivere din konto, inden den angivne tidsperiode slutter. Hvis tidsperioden er afsluttet, bedes du kontakte kundesupport for at få hjælp. De vil give dig en 24-timers refleksionsperiode, som du kan bruge til at bestemme, om du er sikker på, at du vil genaktivere din konto. Hvis du har lukket permanent for din konto gennem ROFUS, så kan den desværre ikke åbnes igen.
Hvis du vælger at tage en pause, skal du automatisk kunne logge ind på din konto igen, når tidsperioden er afsluttet. Hvis dette ikke virker for dig, bedes du kontakte kundesupport for at få hjælp.
Hvis du midlertidigt har suspenderet din konto, skal du kontakte kundesupport for at genaktivere din konto.
Hvis din konto blev lukket af andre grunde, bedes du kontakte kundesupport for at få hjælp.