Nogengange når der er dårlig internetforbindelse, eller en fejl i et spil, kan det ske at spillet lukker ned. I de fleste tilfælde fuldføres spillerunden stadig i baggrunden. Du kan tjekke om dette skete for dig ved at tjekke din transaktions historik her.
Udløses din runde ikke automatisk, følg venligst følgende trin:
Mobil Web & Desktop
- Luk og genåbn spillet (gør venligst dette fra samme enhed og browser fejlen skete på)
- Hvis det ikke virkede, slet venligst søgehistorikken for gamle cookies fra din browser
- Prøv en anden browser - og hvis muligt – en anden enhed.
App
- Luk og genåbn spillet
- Luk appen fuldstændigt, genåbn og se om dette virker
- Hvis ikke, gå ind i din enheds indstillinger og slet cashe for appen (du kan finde instruktioner på google)
- Som sidste udvej kan du gen-installere appen.
I nogle tilfælde forbliver spillerunden frosset. Hvis du har fulgt ovenstående instruktioner og dette forsat ikke virker, bedes du venligst kontakte kundeservice og give følgende information:
- Spillets navn
- Dato og tid for spillerunden
- Spinnets indsats
- Din konto balance på tidspunktet for spinnet
- Hvilken enhed du spillede fra
- Enhver anden information du kan huske fra spillerunden.
Vi forstår at det er svært at huske alting, men vi beder dig venligst at prøve at være så præcis som mulig når du kontakter os. Vær venligst opmærksom på at det kan tage et par dage at løse din forespørgsel, da vi muligvis må i gangsætte en større undersøgelse. Vi vil kontakte dig så snart som muligt.